Exista diferite trick-uri de optimizare SEO, iar acestea sunt puse in aplicare de catre specialistii de la WiseVision intr-un mod foarte eficient si adaptat pentru fiecare client in parte. Pana la urma, oricine isi doreste sa obtina o clasare mai buna, eventual pe prima pagina a Google, fapt care sa atraga mai mult trafic.
Sugestii
Exista reguli generale puse in aplicare de toata lumea, insa sunt si altele adesea omise, care pot fi foarte utile, iar totul poate sa inceapa prin testul de ancorare potrivit pentru linkuri. De asemenea, imaginile trebuie optimizate si create taguri, alaturi de o descriere, pentru a avea mai mult succes, in timp ce in cadrul linkurilor permanente trebuie evitate caracterele inutile si complicate, cu cat mai discret, cu atat mai bine.
Pentru ca linkurile sa fie citite mai usor poate fi folosit „-” si se recomanda evitarea „_” deoarece ingreuneaza textul. Specialistii de la WiseVision cunosc mai multe trick-uri de optimizare SEO si se folosesc si de linkurile interne de fiecare data cand este posibil si corect, insa nu trebuie omisa nici utilizarea notelor rapide, in cazul in care se potrivesc in situatia data. Fiecare categorie de pe site trebuie sa aiba o descriere si este de preferat sa se foloseasca sub-directoare in locul sub-domeniilor deoarece acestea din urma sunt tratate ca niste domenii separate si nu asociate celui principal, motiv pentru care pot exista pierderi.
Continut
Audienta a fost intotdeauna importanta pentru orice client WiseVision, iar aceasta trebuie sa aiba acces la continut de calitate de unde sa se poata informa cu privire la toate produsele sau serviciile de interes, iar in functie de research-ul efectuat asupra utilizatorilor, continutul poate fi adaptat. Nu in ultimul rand, materialele redactate trebuie publicate periodic pe site, pentru ca pe aceasta cale sunt atrasi si robotii motoarelor de cautare.