Nu mai este un secret faptul că mare parte a domeniilor de activitate și-au mutat complet, sau măcar parțial, activitatea în mediul online. Astfel că, de această revoluție nu avea cum să treacă fără schimbări majore nici industrie cu o mare însemnătate în ceea ce privește promovarea și gestionarea brandurilor, precum marketingul, publicitatea, PR-ul și toate cele adiacente. Astfel că, în prezent, peste 80% din activitatea acestora se desfășoară în varianta digitală, aspect ce a condus la o serie de avantaje considerabile pentru toți cei ce au ales această cale.
De ce tranziția spre online este cea mai bună variantă pentru un brand?
Dat fiind faptul că metodele tradiționale de promovare nu mai pot susține într-o prea mare măsură prezența unui brand în viața publicului lui, a trebuit să se implementeze variante care să preia activitatea acestora și, mai mult decât atât, să îmbunătățească acele aspecte care aveau un impact negativ asupra eficacității mesajelor distribuite.
Așadar, Remote Marketing, în calitate de agenție de marketing online, își dorește să ajute brandurile să implementeze strategii eficiente care să îi aducă nu doar în atenția publicului țintă, ci printre primele locuri pe lista de opțiuni de cumpărare dintr-o anumită nișă prestabilită, pe care activează brandul în cauză.
Trecerea la variantele digitale în detrimentul celor tradiționale a avut un impact major asupra a felului în care oamenii percepeau până atunci publicitatea. Altfel spus, publicitatea făcută în mediul online nu mai este intruzivă, ci chiar se lasă căutată. Astfel că, mesajele comerciale sunt aduse în atenția potențialului client doar în momentul în care acesta vrea să ia contact cu el, sau chiar mai mult, este dispus să facă o achiziție, ceea ce sporește considerabil eficacitatea promovării.
Un alt avantaj este dat de faptul că publicul țintă este mult mai strict nișat, ceea ce conduce la o mai bună gestionare a bugetului. Cu alte cuvinte, nu va mai fi necesar să acordați sume exorbitante pentru spațiu și timp publicitar, care să culmineze cu afișarea mesajelor unor categorii nepotrivite de oameni. Cu ajutorul Digital marketingului aveți control deplin asupra celor ce iau contact cu mesajul și veți plăti doar pentru acele persoane ce pot aduce un beneficiu afacerii, fie că este vorba strict de o vizualizare a paginii web.
Pe de altă parte, și conținutul este acum mult mai bine controlat, datorită platformelor inteligente pe care este difuzat. Aveți garanția că distribuiți strict conținut relevant pentru o anumită persoană, indiferent de caracteristicile socio-demografice, psihologice, cât și de preferințele comerciale.
Nu în ultimul rând, poți crește semnificativ valoarea identității de brand, pe toate laturile sale, prin adoptarea unor direcții de activitate și exprimare care să se plieze în totalitate pe preferințele și tendințele publicului vizat.